Cum să asimilăm 260 mg de calciu pe zi?

Cum să asimilăm 260 mg de calciu pe zi?

Pentru buna fucţionare, organismul nostru are nevoie să absoarbă 260 mg de calciu în fiecare zi. Cum putem să ne asigurăm acest necesar?

Alegeți legumele verzi potrivite: varza verde oferă 232 mg de calciu la 100 g, varza chineză 200 mg, năsturel: 158 mg, varză 150 mg, spanac 100 mg, fenicul 100 g.

Gândiți-vă la cereale: ele oferă și calciu. Astfel, soia furnizează 230 mg la 100 g, lupin 180 mg, teff 170 mg, amarant 159 mg, fasole albă 100 mg.

Acordați un loc primordial semințelor și semințelor oleaginoase: sunt foarte bogate. Semințele de mac conțin 1.100 mg la 100 g, susan integral 975 mg, semințe de chia 630 mg, migdale întregi 247 mg, nuci de Brazilia 158 mg, alune 150 mg.

Puneți ierburi, mirodenii, condimente în toate felurile de mâncare: acești potențiatori naturali de aromă sunt ușor de utilizat și sunt surse foarte bune. Cimbru uscat oferă 1200 mg la 100 g, scorțișoară 1000 mg, chimen 971 mg, piper negru 440 mg.

Învăţaţi cum să asociați alimentele între ele: de exemplu, pentru a vă acoperi nevoile zilnice, trebuie doar să mâncați o mână de migdale, o porție de varză chineză, sardine și să vă hidratați cu apă bogată în acest mineral.

Suplimentaţi aportul de calciu cu vitamine și minerale!

Pentru a avea oase puternice, pe lângă calciu, organismul are nevoie și de vitamina D care se găsește în pește (somon, păstrăv, hering), vitamina K2 (în gălbenuș de ou, ficat), vitamina A (morcov, brânză, ardei roșu, caise, pepene galben …) și magneziu (cacao, avocado, legume). Foto: pixabay.com

Sursa: santemagazine.fr

Citeşte şi: Paraziții intestinali la copii

One thought on “Cum să asimilăm 260 mg de calciu pe zi?

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *