Semințele de chia, aliații pentru slăbit

Semințele de chia, aliații pentru slăbit

Semințele de chia, sărace în calorii și carbohidrați, dar bogate în fibre, acizi grași omega-3, minerale și proteine, sunt usor de încorporat în rețetele zilnice. Iată câteva motive întemeiate pentru a le consuma regulat în timpul meselor.

Semințele de chia sărace în calorii și carbohidrați

Cu doar 138 kcal pe porție de 30 de grame, semințele conțin mulți nutrienți, dar foarte puține calorii. Dacă vă urmăriți aportul de zaharuri, veți fi fericiți să știți că conținutul de carbohidrați din semințele de chia este aproape în întregime alcătuit din fibre dietetice.

O sursă de fibre

Aceste semințe mici pot absorbi de 10 ori greutatea lor în apă, ceea ce le face mari aliați pentru o bună hidratare. Fibra încetinește viteza de digestie și vă ajută să vă simțiți mai plin pentru mai mult timp.

Bogate în acizi grași omega-3

Semințele de chia conțin cel mai înalt nivel de omega-3 din orice hrană vegetală. Adăugarea de alimente care conțin omega-3 ajută la creșterea colesterolului „bun” și protejează împotriva atacurilor de cord și a accidentelor vasculare cerebrale.

Sunt bogate în minerale și proteine

Semințele de chia sunt o sursă excelentă de minerale care conservă oasele, inclusiv calciu, fier, magneziu și zinc. Aproximativ 30 de grame de semințe de chia conțin 4 grame de proteine.

Cum se utilizează?

Semințele de chia au o aromă ușoară. Prin urmare, le puteți încorpora în rețete sărate și dulci și le puteți adăuga la piureuri, compoturi, iaurturi, marinate, pansamente sau le presărați pe fructe și cereale pentru micul dejun.

Sursa: santemagazine.fr / Foto: Ekologiskt Skafferi

Citește și: Budinca de chia

3 thoughts on “Semințele de chia, aliații pentru slăbit

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *