Avocado și ouă pentru un mic dejun hrănitor

Avocado și ouă pentru un mic dejun hrănitor

Avocado, pe lângă faptul că este delicios, conține un nivel nutrițional ridicat, fiind bogat în substanțe nutritive de toate tipurile. De la acid folic la potasiu, magneziu, fier și cupru până la vitaminele B, C, D, E și K.

Acest fruct ajută și la scăderea nivelului de colesterol datorită conținutului său de acid oleic. În plus, din același motiv, ajută la controlul greutății și promovează un proces de îmbătrânire sănătos.

Ingrediente

  • 1 lingură de ulei de măsline (15gr)
  • 2 felii de pâine integrală
  • Sare și piper după gust
  • 1 avocado (200 gr)
  • 2 ouă (60gr)

Mod de preparare

  • Folosind o furculiță, zdrobește avocado și întinde-l pe pâine.
  • Se amestecă ouăle și se adaugă sare și piper după gust. Gătiți ouale în ulei de măsline și amestecați până când sunt fierte.
  • Odată ce ouăle sunt gata, așezați-le pe pâine unde ați întins anterior fructul. Începeți ziua liberă cu acel mic dejun perfect!

Sursa: amelioretasante.fr

Citește și: Socul, aliatul ideal împotriva răcelilor

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *