Oboseala, 5 super-alimente pentru a scăpa de ea

Oboseala, 5 super-alimente pentru a scăpa de ea

Schimbarea anotimpurilor sau a orei aduc mereu o stare în plus de oboseală. Pentru a-ți recâștiga energia vitală, nutriţioniştii sugerează înlocuirea cofeinei cu „boostere” naturale.

SEMINŢE GERMINATE

Stresul și poluarea duc la deficiențe, devitalizare și oxidare. Consumul de semințe încolțite face posibilă gestionarea acestor atacuri prin revitalizarea corpului nostru.

Semințele încolțite sunt consumate întotdeauna crude pentru a-și păstra calitățile nutritive. Adăugați-le la o salată de legume crude, o supă, într-un suc de legume proaspete (1 până la 2 pumni într-un extractor de suc) sau pe o felie de pâine întinsă cu brânză de capră proaspătă.

Notă: semințele încolțite consumate seara pot împiedica unii oameni sensibili să doarmă.

SUCURI VERZI

Sucurile verzi (sau smoothie-urile verzi) sunt deosebit de bogate în clorofilă, care are o putere reală de oxigenare a sângelui. Ele sunt, de asemenea, benefice pentru persoanele foarte stresate, care riscă să aibă afecțiuni inflamatorii.

Castravetele este o bază bună pentru sucul verde, deoarece oferă multă apă, precum și potasiu. Împerecheați-l cu legume cu frunze verzi (spanac, verdeață, varză, brânză …) și alte legume verzi (dovlecei, flori de broccoli, fenicul …). Pentru a înmuia puțin gustul, adăugați un măr sau o pară. Dar cantitatea de fructe nu trebuie să depășească o treime din volum.

Notă: beți aceste sucuri verzi dimineața pe stomacul gol sau cu 30 de minute înainte de masă pentru a profita la maximum de beneficiile lor si a reduce oboseala.

GERMENI DE GRÂU

Este partea cea mai bogată în nutrienți a boabelor de grâu si un puternic aliat in lupta cu oboseala. Alege germenii de grâu organic și brut, care nu au suferit nicio transformare și, prin urmare, mai bogaţi din punct de vedere nutrițional.

Introduceții treptat în dieta dvs., începând cu o linguriță pentru a verifica dacă nu aveți o problemă de toleranță. Creșteți treptat la 1 până la 2 linguri pe zi. Presărați germeni de grâu pe smoothie-uri, salate de fructe, compoturi sau pe salate crude.

Notă: faceți cure obișnuite de 1 lună. Dacă preferați să consumați pe termen lung, luați pauze oricum (1 săptămână pe lună sau două zile pe săptămână, de exemplu).

POLEN CRUD

Este indicat în special pentru proprietățile sale revitalizante și anti-oboseală în timpul retragerii cofeinei. Dar și la schimbările de sezon pentru a evita oboseala.

Polenul crud congelat este cel care își păstrează cel mai bine virtuțile. Consumați o linguriță de polen proaspăt dimineața la micul dejun, iar starea de oboseala dispare. O puteți adăuga în piureul de fructe sau iaurt dacă vi se pare prea acid.

SPIRULINA

Spirulina face parte din ceea ce se numește „alge albastre”. Profilul său nutrițional este unul dintre cele mai complete care pot fi găsite în natură. Această microalgă de apă dulce oferă toate vitaminele și oligoelementele esențiale într-o formă foarte asimilabilă. De asemenea, conține mai mult calciu decât laptele și este unul dintre alimentele cele mai bogate în magneziu.

Începeți cu o jumătate de linguriță pe zi timp de o săptămână pentru a merge până la una până la două lingurițe pe zi. Adăugați-l în smoothie-uri, sucuri de legume, sos de salată, amestecându-l cu ulei.

Notă: pentru a scapa de oboseala, consumați spirulină 5 zile pe săptămână timp de 3 luni. În caz contrar, faceți o cură de o lună la fiecare schimbare de sezon.

Sursa: topsante.com

Citeşte şi: Oţetul de mere şi utilizările sale pentru sănătate

One thought on “Oboseala, 5 super-alimente pentru a scăpa de ea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *